Author Topic: Nike Mercurial CR7 Voetbalschoenen begon een beetje ruzie.  (Read 411 times)

unitiikq

• Newbie
  • *
Nike Mercurial CR7 Voetbalschoenen begon een beetje ruzie.
« on: January 04, 2016, 07:46:15 am »
jongen en meisje in de liefde na de passie vervagen, begon een beetje ruzie.
 jongensmeisje inclusiviteit alles mag, zelfs wanneer je vecht, zal Nike Tiempo Voetbalschoenen de jongen alleen maar stilte geduld. Het meisje gunstige voorwaarden en mooie gezichten vaak laat de jongen minderwaardig voelen, hoewel hij weet dat ze niet schelen.
 En in mijn hoofd een klein meisje was, ernstig, en ze niet willen dat de jongen als deze, soms ruzie wilde niet iets kwetsende woorden of bloei te zeggen, maar toen ze zag dat de jongen eruit als geduld, woede is nog groter a.
 meisje is voorzichtig om het gevoel van eigenwaarde van de jongen te handhaven, totdat op een dag, zei ze deze impulsieve woorden: ". Breken" De jongen was, maar durfde niet te boos, had fluisterde: ". Okay"
 In feite is het meisje uitbarsting spijt, keek de jongen is nog steeds onverschillig. Maar eigenzinnig meisje gebruikt om, en past niet in de nobele zelfbeeld, zo bitter inpakken zijn spullen en vertrok. Neem de tijd enige aarzeling, maar de jongen opende zijn mond, maar zei het niet, twee mensen sindsdien is er geen geluid. Het meisje niet verliefd opnieuw. De jongen, ook.
 Een paar maanden later, ontmoette ze een ongeluk, twee mensen tegenover elkaar een lange stilte, en dan vertrekken. Voetsporen meisje weer gedokt, zoals wachten op de jongen om iets te zeggen, maar de mond van de jongen was goed gesloten, zei geen woord! Meisje eindelijk weg te trekken teleurgesteld ......
 Een jaar later de twee elkaar weer, en de laatste ongeveer dezelfde situatie, behalve dat in de tijd om het meisje gewoon vertrekken zei: "Ik haat je", na klaar linksaf, het meisje was verdwenen, jongen tranen stroomden over, hij haatte zichzelf, Nike Elastico Voetbalschoenen haatte mezelf waarom niet behouden het meisje naar beneden!
 De tijd vliegt, en twee jaar later, op een dag, het meisje vond de jongen zorgvuldig Trustee.
 Het originele meisje had een ongeval zwaar gewond! Lay Dying, ze gewoon afscheid jongen kant, de jongen met spoed naar het ziekenhuis onmiddellijk na ontvangst van het bericht.
 Als hij het lichaam zwak rustig in bed, en tenslotte afwezigheid van het meisje zag, wierp hij zich op de armen van het meisje, tranen ongehoorzaam grote sterren grote sterren te laten stromen uit de ogen, over zijn bittere gezicht, druipend in haar borst ......
 De jongen die hand van het meisje en zei vastberaden: "Laat me niet alleen, ik zal u niet verlaten, ik smeek je, wil je me om te blijven ......"
 meisje worstelde om te zeggen: ".! Ik wacht op je woorden en zo verder voor drie jaar, maar is terughoudend om te zeggen dat ik haat je je leven zal je haat geweest" Het meisje zei: "Als Adidas X Voetbalschoenen je me wilt behouden zolang je het woord zegt, zal ik onmiddellijk terug te komen, want ik hou van je, maar nu is alles te laat is! "
 De jongen riep krachtiger, piercing, zei: "Het spijt me, ik had het mis, het spijt me ......"
 Tot slot, het meisje bleef achter met de droevige, de jongen voelde zich als haar ziel gegaan. De jongen heeft bekend dat hij ook diep in liefde met het meisje, hij kan zichzelf niet vergeven, hij haatte zichzelf, waarom niet moedig genoeg om te vechten om te herstellen!
 om je heen hebt voor u klaar om Nike Voetbalschoenen Kopen mensen te behouden? Als dat zo is, moet je behouden! Omdat sommige mensen en dingen, een keer verloren, zou je nooit meer terug te komen, in feite, heel gewoon, maar houd je hand, je mond open, kunt u vangen!
 In feite zouden we graag een iemand zijn eigen gevoel van eigenwaarde ......